«Μένουμε Σπίτι»: Ποιος δημιούργησε το λογότυπο της καμπάνιας, και πόσο κόστισε;

Δείτε και άλλα θέματα στην ενότητα:
«Μένουμε Σπίτι»: Ποιος δημιούργησε το λογότυπο της καμπάνιας, και πόσο κόστισε;

Όπου κι αν κοιτάξουμε γύρω μας βλέπουμε το λογότυπο «Μένουμε Σπίτι» που προωθεί το Υπουργείο Υγείας προκειμένου να παραμείνουμε όλοι κλεισμένοι μέσα έτσι ώστε να καταφέρουμε να ξεπεράσουμε με τις μικρότερες δυνατές απώλειες την επέλαση του κορονοϊού.

Το βλέπουμε στις τηλεοπτικές οθόνες, στα έντυπα, στις ιστοσελίδες, στη σελίδα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας στα social media, ακόμη και ως αυτοκόλλητα στα πέτα του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας Νίκου Χαρδαλιά και του επικεφαλης της ομάδας των επιστημόνων Σωτήρη Τσιόδρα.

Πώς προέκυψε όμως το λογότυπο που δείχνει ένα από περίγραμμα σπιτιού με καμινάδα και σοφίτα, περιτριγυρισμένο από δέντρα και ποιος είναι ο εμπνευστής του;
Όλα ξεκίνησαν όταν οι ιθύνοντες του Υπουργείου Υγείας κάθισαν να σκεφτούν με ποιο τρόπο να πείσουν τον κόσμο να παραμείνει στις οικίες του προκειμένου να μειωθούν τα κρούσματα. Το σύνθημα είχε βρεθεί: «μένουμε σπίτι». Το λογότυπο όμως;

Όσο κι αν ακούγεται παράδοξο, ο εμπνευστής του είναι άγνωστος.

Απλώς κάποιος από την επικοινωνιακή ομάδα του υπουργείου μπήκε στην ιστοσελίδα Freepik που παρέχει ελεύθερα εκατομμύρια γραφικά, φωτογραφίες, εικονίδια και πολλά ακόμη δημιουργικά εργαλεία, έβαλε ως λέξη κλειδί «home» («σπίτι») και ανάμεσα στις χιλιάδες πιθανές εκδοχές που του έδωσε επελέγη αυτό το καλαίσθητο σχέδιο που όλοι ξέρουμε και αποδείχθηκε ιδιαίτερα επιτυχημένο.

Όσο για το κόστος του; Δωρεάν!



Πηγή: typografos.gr

 

 

Επιστροφή