"Άιντε όρνια, το λερωμένο είναι"*
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα του fatsimare στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Τρικάλων με φωτογραφίες μερικών ιστορικών λεωφορείων που ταξίδεψαν χιλιάδες Τρικαλινούς...
Οι παλιές "σακαράκες" αντικαταστάθηκαν σταδιακά μέσα στον χρόνο από σύγχρονα, υπερσύγχρονα και όσα στο μέλλον η τεχνολογία θα φέρει...
Δεκαετία του '50. Το πρώτο Νο 70 των Τρικάλων. Άγονο Mercedes στη γραμμή Μαυρέλι-Τρίκαλα που μετά μπήκε στο ΚΤΕΛ.
Το επόμενο Νο 70, Mercedes άγονου τύπου, επίσης με κανονική καρότσα λεωφορείου
Το πανέμορφο και αξέχαστο Νο 70 Mercedes O302 που αντικατέστησε το άγονο της προηγούμενης φωτό
1973, το Νο 9 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, Magirus 32αρι
1975, το Νο 59 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, Dodge με καρότσα Μπουχάγιερ σε ρεμίζα στο σταθμό της Λιοσίων
Δεκαετία του 1970. Κάπου στα χωριά του Ασπροποτάμου...
1987, το Νο 100 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, μονταρισμένο αμάξωμα από αποσυρμένο 32αρι καμηλάκι Βιαμάξ σε πλαίσιο φορτηγού για άγονη γραμμή
Το Νο 36 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, Scania Τσώκου, γνωστό και ως η ΣΟΥΗΔΕΖΑ, εγκλωβισμένο από το χιονιά στη Μαλακάσα (Μάρτιος του 1987), εικόνες από εφημερίδα της εποχής...
Από την ίδια ημέρα στην εθνική οδό στο ύψος της Μαλακάσας...
1992, το Νο 48 του ΚΤΕΛ Τρικάλων
1995, το Νο 13 του ΚΤΕΛ Τρικάλων
1995, το Νο 2 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, MB O303 Biamax
1995, το Νο 60 του ΚΤΕΛ Τρικάλων στο Σταθμό Λιοσίων
1996, το Νο 79 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, Mercedes OF 1317 της ΣΤΑΓΙΕΡ-ΕΛΛΑΣ και της Ikarus
1996, το Νο 49 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, Scania
1997, το Νο 10 του ΚΤΕλ Τρικάλων, Bedford
14 1997, το Νο 70 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, μόλις έχει "κοπεί", μετά δούλεψε στο ΚΤΕΛ Λαρίσης
1997, το Νο 94 του ΚΤΕΛ Τρικάλων
1997, το Νο 17 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, το πρώτο SBAV που είχε έρθει στα Τρίκαλα
1997, το Νο 55 του ΚΤΕλ Τρικάλων, Bedford
1997, το Νο23 του ΚΤΕΛ Τρικάλων DAF SB1602 του Παναγιώτη Πεσλή
2000, το Νο 7 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, ATLAS Κοπελούζου
Αναχώρηση από σταθμό Λιοσίων για Τρίκαλα με το Νο 45, ΜΒ Ο303 Βιαμάξ
Μάϊος 1999, το Νο 72 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, (πρώην Νο 40) στα Τρίκαλα στην οδό Όθωνος
1999, Το ΜΑΝ SR280 εισαγωγής πήρε τη σκυτάλη από το 302 που συνέχισε για πολλά χρόνια αργότερα στο ΚΤΕΛ Λαρίσης
Το Νο 46 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, SBAV της ΕΛΒΑΜ, σε φιλοξενία συντήρησης στο Σαρακάκη, κάποια στιγμή στη δεκαετία του '90
Ολοκαίνουριο τουριστικό πούλμαν Ikarus εισαγωγής, σε εκδρομή στα Μετέωρα, στα μέσα της δεκαετίας του 50
To Νο 70 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, το αρχοντικό Neoplan Euroliner στις μέρες μας...
Το Setra S315HD που εργάστηκε από το 2003 μέχρι πρόσφατα
(Κύρια πηγή των φωτογραφιών η σελίδα "BUS-Memories-Greece")
Στο βίντεο
*Ο Εκφωνητής του ΚΤΕΛ Τρικάλων ανακοινώνει την αναχώρηση του λεωφορείου για Τζούρτζια .
"Ανακοίνωση:
Το λεωφορείο με το γκώλο προς το ποτάμ', αναχωρεί για Τζόρτζια... για Τζούρτζια.
Άιντε όρνια, το λερωμένο είναι".
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα του fatsimare στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Τρικάλων με φωτογραφίες μερικών ιστορικών λεωφορείων που ταξίδεψαν χιλιάδες Τρικαλινούς...
Οι παλιές "σακαράκες" αντικαταστάθηκαν σταδιακά μέσα στον χρόνο από σύγχρονα, υπερσύγχρονα και όσα στο μέλλον η τεχνολογία θα φέρει...
Καλή περιήγηση.!
(κλικ στις φωτο για μεγέθυνση)
Στο Σταθμό Λιοσίων στην Αθήνα το 1975. Επιβάτες προς αναχώρηση για Θεσσαλία και Βόρειο Ελλάδα...
Δεκαετία του '50. Το πρώτο Νο 70 των Τρικάλων. Άγονο Mercedes στη γραμμή Μαυρέλι-Τρίκαλα που μετά μπήκε στο ΚΤΕΛ.
Το επόμενο Νο 70, Mercedes άγονου τύπου, επίσης με κανονική καρότσα λεωφορείου
Το πανέμορφο και αξέχαστο Νο 70 Mercedes O302 που αντικατέστησε το άγονο της προηγούμενης φωτό
1973, το Νο 9 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, Magirus 32αρι
1975, το Νο 59 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, Dodge με καρότσα Μπουχάγιερ σε ρεμίζα στο σταθμό της Λιοσίων
Δεκαετία του 1970. Κάπου στα χωριά του Ασπροποτάμου...
1987, το Νο 100 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, μονταρισμένο αμάξωμα από αποσυρμένο 32αρι καμηλάκι Βιαμάξ σε πλαίσιο φορτηγού για άγονη γραμμή
Το Νο 36 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, Scania Τσώκου, γνωστό και ως η ΣΟΥΗΔΕΖΑ, εγκλωβισμένο από το χιονιά στη Μαλακάσα (Μάρτιος του 1987), εικόνες από εφημερίδα της εποχής...
Από την ίδια ημέρα στην εθνική οδό στο ύψος της Μαλακάσας...
1992, το Νο 48 του ΚΤΕΛ Τρικάλων
1995, το Νο 13 του ΚΤΕΛ Τρικάλων
1995, το Νο 2 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, MB O303 Biamax
1995, το Νο 60 του ΚΤΕΛ Τρικάλων στο Σταθμό Λιοσίων
1996, το Νο 79 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, Mercedes OF 1317 της ΣΤΑΓΙΕΡ-ΕΛΛΑΣ και της Ikarus
1996, το Νο 49 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, Scania
1997, το Νο 10 του ΚΤΕλ Τρικάλων, Bedford
14 1997, το Νο 70 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, μόλις έχει "κοπεί", μετά δούλεψε στο ΚΤΕΛ Λαρίσης
1997, το Νο 94 του ΚΤΕΛ Τρικάλων
1997, το Νο 55 του ΚΤΕλ Τρικάλων, Bedford
1997, το Νο23 του ΚΤΕΛ Τρικάλων DAF SB1602 του Παναγιώτη Πεσλή
2000, το Νο 7 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, ATLAS Κοπελούζου
Αναχώρηση από σταθμό Λιοσίων για Τρίκαλα με το Νο 45, ΜΒ Ο303 Βιαμάξ
Μάϊος 1999, το Νο 72 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, (πρώην Νο 40) στα Τρίκαλα στην οδό Όθωνος
1999, Το ΜΑΝ SR280 εισαγωγής πήρε τη σκυτάλη από το 302 που συνέχισε για πολλά χρόνια αργότερα στο ΚΤΕΛ Λαρίσης
Το Νο 46 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, SBAV της ΕΛΒΑΜ, σε φιλοξενία συντήρησης στο Σαρακάκη, κάποια στιγμή στη δεκαετία του '90
Ολοκαίνουριο τουριστικό πούλμαν Ikarus εισαγωγής, σε εκδρομή στα Μετέωρα, στα μέσα της δεκαετίας του 50
To Νο 70 του ΚΤΕΛ Τρικάλων, το αρχοντικό Neoplan Euroliner στις μέρες μας...
Το Setra S315HD που εργάστηκε από το 2003 μέχρι πρόσφατα
(Κύρια πηγή των φωτογραφιών η σελίδα "BUS-Memories-Greece")
Στο βίντεο
*Ο Εκφωνητής του ΚΤΕΛ Τρικάλων ανακοινώνει την αναχώρηση του λεωφορείου για Τζούρτζια .
"Ανακοίνωση:
Το λεωφορείο με το γκώλο προς το ποτάμ', αναχωρεί για Τζόρτζια... για Τζούρτζια.
Άιντε όρνια, το λερωμένο είναι".