"fatsimare" Ράπτη & Σία μπρος στα "γκαβά" λεωφορεία (που πήραν και πινακίδες)

Δείτε και άλλα θέματα στην ενότητα:

Ας ελπίσουμε πως όλα θα πάνε καλά και επιτέλους θα κυκλοφορήσουν χωρίς να χρειαστεί να γίνουν κι άλλες "χειρουργικές" παρεμβάσεις στους δρόμους της πόλης...

Να ησυχάσουμε.

Στη φωτο ο κατ' επανάληψη "παγκόσμιος" διευθύνων του e-trikala Οδυσσέας Ράπτης (δεύτερος από δεξιά) φωτογραφίζεται με διάφορα "φατσιμάρια" και τα "γκαβά" έξω από το ΚΤΕΟ. Ιστορική στιγμή...

Γεμάτο... "φατσιμαριλίκια" και "παχιές" κουβέντες" είναι και το δελτίο τύπου.

Διαβάστε το:



Το μεγαλύτερο τεχνολογικό και καινοτόμο επίτευγμα του Δήμου Τρικκαίων, παγκόσμιας κλίμακας και προσφοράς, το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό, είναι έτοιμο να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες.

Από το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου, επισήμως (καθώς μερικά δρομολόγια πραγματοποιούνται από το απόγευμα της Παρασκευής 11 Σεπτεμβρίου) το Λεωφορείο, στο πλαίσιο του πανευρωπαϊκού προγράμματος CityMobil 2, κυκλοφορεί στους δρόμους των Τρικάλων!

Μιας πόλης που συνεχίζει να εκπλήσσει με τις τεχνολογικές της δυνατότητες, ειδικά με τη παγκόσμια πρωτοποριακή διάσταση της συγκεκριμένης εφαρμογής.

Κάθε μέρα – πλην Δευτέρας – και τις ώρες 10:00 έως 14:00 και 16:00 έως 20:00, το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό θα διασχίζει τη μήκους 2,4 χλμ. προγραμματισμένη διαδρομή στο κέντρο των Τρικάλων.

Η κυκλοφορία για τις πρώτες 6 ημέρες, δηλαδή μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου,  θα γίνεται χωρίς επιβάτες. Από τις 18 Σεπτεμβρίου, ημέρα Παρασκευή, το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό θα δέχεται επιβάτες στην πιλοτική του λειτουργία και από τα τέλη Οκτωβρίου, θα γίνεται κανονικά η αυτόματη ανεξάρτητη κυκλοφορία του.

Αυτό σημαίνει πλέον, ότι οι δρόμοι στους οποίους θα κινηθεί το όχημα (Δ. Τερτίπη, Καρδίτσης, Καποδιστρίου, Κοραή, Αμαλίας, Νέλσωνος, Στρ. Σαράφη, Β. Τσιτσάνη. Δημ. Ιακωβάκη, Οθωνος) θα πρέπει να είναι ελεύθεροι από σταθμευμένα οχήματα πάσης φύσης, καθώς και από εμπόδια.

Για τον λόγο αυτό, προσωπικό της e-trikala Α.Ε. που υλοποιεί το πρόγραμμα ήδη έχει χορηγήσει συγκεκριμένα φυλλάδια για τη διαδρομή και τη στάθμευση, ενώ θα βρίσκεται και καθημερινώς στον δρόμο, για να γίνεται σύσταση στους οδηγούς.

Ταυτοχρόνως, σημειώνεται ότι, όπως πλέον ορίζει ο νόμος, μπορεί να εφαρμοστεί η επιβολή προστίμων από τη Δημοτικη Αστυνομία, καθώς η λεωφορειολωρίδα είναι χώρος απαγόρευσης στάθμευσης, μέχρι το τέλος ωραρίου κυκλοφορίας του οχήματος.

Ετσι, οι τρικαλινοί μπορούν πλέον να μετάσχουν στο παγκόσμιο εγχείρημα, που μετά από λίγες ημέρες αναστάτωσης, είναι έτοιμο να αποτελέσει παγκόσμιο σημείο αναφοράς, όππω ήδη έχει καταγραφεί στα τεχνολογικά δεδομένα.

Πινακίδες

Σημειώνεται ότι, σήμερα καταγράφηκε μια ακόμη παγκόσμια καινατομία: το πρωί, βάσει της υπουργικής απόφασης, σε συνεργασία με τη Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών και το ΚΤΕΟ Τρικάλων, καθώς και με τις υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, η e-trikala Α.Ε. διαθέτει πινακίδες κυκλοφορίας για τα δύο πρώτα οχήματα. Με αριθμούς κυκλοφορίας ΤΚΤ 3131 και ΤΚΤ 3132, τα δύο πρώτα οχήματα πλέον, φέρουν ΚΑΝΟΝΙΚΗ πινακίδα.

Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να κυκλοφορήσουν παντού, κάτι που στα τεχνολογικά και οδηγικά χρονικά, καταγράφεται επίσης ως πρωτιά, αφού μέχρι τώρα, όλα τα δρομολόγια ήταν ανεπίσημα, δεν «υπήρχαν» πουθενά και τα οχήματα ήταν μόνο πειραματικά.

Τα δύο οχήματα θα αυξηθούν σε έξι, με άλλα δύο να έρχονται στα Τρίκαλα στις 20 Σεπτεμβρίου και άλλα δύο, στις αρχές Οκτωβρίου.  

Από το γραφείο Τύπου

 

 

Επιστροφή