Διάβαση Κηπακίου - Η κατασκευή μιας σύγχρονης "καρμανιόλας" και οι ευθύνες

Δείτε και άλλα θέματα στην ενότητα:
Διάβαση Κηπακίου - Η κατασκευή μιας σύγχρονης

Η αλήθεια για την διάβαση του περιφερειακού στο Κηπάκι

Όπου βρήκε τραγικό θάνατο οδηγός αυτοκινήτου που παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία στην σιδηροδρομική διάβαση.



Το δυστύχημα σημειώθηκε λίγο πριν τις 8.30 προχθές Σάβ, 02/12/2017 το πρωί όταν ΙΧΕ αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 51χρονος Τρικαλινός Κώστας Μαλανδρίνος παρασύρθηκε από την αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο προς Καλαμπάκα.

Η σύγκρουση ήταν σφοδρότατη με αποτέλεσμα με αποτέλεσμα να ανασυρθεί νεκρός ο οδηγός του αυτοκινήτου.

Aν γυρίσουμε λίγα χρόνια πίσω, τον καιρό που κατασκευαζόταν το έργο του περιφερειακού θα διαβάσουμε τις σοβαρές αντιρρήσεις που εξέφρασαν τότε φορείς όπως ο σύλλογος φίλων σιδηροδρόμου Τρικάλων.

κλικ επάνω στην εικόνα για μεγέθυνση


Οι κατασκευαστές του δρόμου έπρεπε να κάνουν την διάβαση υπόγεια η υπέργεια.

Το κόστος όμως μιας τέτοιας κατασκευής ανήρχετο στα 3.000.000 ευρώ, τα χρήματα έπρεπε να διατεθούν από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας. Δεν κατέστη δυνατόν.

Πολλοί μίλησαν τότε για "πιέσεις" και "παρεμβάσεις" τοπικών παραγόντων να "προχωρήσει" το έργο να... τελειώσει "όπως - όπως".

Και έτσι η διάβαση έγινε ισόπεδη με 400.000 ευρώ.
Τόσο απλά βρέθηκε η "λύση".

Κακώς και ο ΟΣΕ, έδωσε άδεια αυτή να γίνει ισόπεδη η διάβαση σημειώνεται από τον σύλλογο φίλων σιδηροδρόμου όπως θα διαβάσετε.

Όλοι οι φόβοι, οι προειδοποιήσεις ότι θα θρηνήσουμε θύματα πήγαν περίπατο...

Το έργο "προχώρησε" και να τα αποτελέσματα.

"Οι συνθήκες και τα αίτια της νέας τραγωδίας ερευνούνται από τις Αστυνομικές Αρχές" γράφει ο τύπος...

Θα συμπεριλάβουν στο πόρισμα τις... "πιέσεις" και "παρεμβάσεις" τοπικών παραγόντων που έγιναν τότε να κατασκευαστεί "ταχέως" η "σύγχρονη καρμανιόλα";

Μακάρι ο Κώστας Μαλανδρίνος να είναι το πρώτο και τελευταίο τραγικό θύμα...

fatsimare.gr

 

 

 

Επιστροφή