- Mια πρωτοσέλιδη "διεκδίκηση" δημοσιευμένη στο φύλλο της 29ης Μαρτίου 1908 της εφημερίδας "ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΣ" των Τρικάλων.
- Η Σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας - Μαλακασίου
Πρωθυπουργός της Ελλάδας τότε (21 Δεκεμβρίου 1905 – 29 Ιουλίου 1909) ο Γεώργιος Θεοτόκης γνωστός και σαν "ο πολιτικός του μέτρου και των ηπίων τόνων" επικεφαλής του "Νεωτεριστικού" κόμματος
Βουλευτές που εκπροσωπούσαν τον νομό Τρικκάλων οι Αλέξανδρος Τάκης και Ιωάννης Καυτατζόγλου (Επαρχία Καλαμπάκας)
Χριστόδουλος Ευθ. Χατζηπέτρος, Γεώργιος Ραδινός, Απόστολος Ζάππας και Σπύρος Γεωργόπουλος (επαρχία Τρικκάλων)
Δήμαρχος ο Γεώργιος Κανούτας (Τρίτη θητεία, ως Δήμαρχος)
Πείνα, φτώχεια και δυστυχία ασφαλώς κυριαρχούσαν τότε...
Η εφημερίδα δεν αρκείται να περιγράψει μόνο το τι συμβαίνει, την καθημερινότητα, "επεμβαίνει", διεκδικεί....
Ο νομός αποκομμένος συγκοινωνιακά, (δεν είναι τυχαίο το πρωτοσέλιδο) δείχνει αν μη τι άλλο το "δρόμο" προς την ανάπτυξη που θα έρθει αν γίνει το έργο που αναφέρεται...
Η επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής μέχρι το Μαλακάσι τότε ήταν ένα αίτημα που είχε πολλές πτυχές, θα έβγαζε τα ορεινά χωριά της επαρχίας Καλαμπάκας από την απομόνωση (το οδικό δίκτυο ανύπαρκτο) θα εξυπηρετούσε τους Ηπειρώτες που είχαν αρχίσει από τα τέλη του 1800 να μεταναστεύουν προς την ελεύθερη Θεσσαλία, αλλά θα αποτελούσε σπουδαία υποδομή για μελλοντική επέκταση προς Δυτ. Μακεδονία και Ήπειρο.
Καλεί λοιπόν η εφημερίδα την Κυβέρνηση να σταθμίσει τα επιχειρήματα που υπαγορεύουν την εξάπλωση του δικτύου.
Όταν ο τύπος είχε "παρεμβατικότητα", άνθρωποι μορφωμένοι, με αγάπη προς τον τόπο, φρόντιζαν να μην "χαϊδεύουν αυτιά" και συγκρουόμενοι να "τολμούν", να λένε "αλήθειες" και να "ελέγχουν" την εξουσία...