Δημιουργικό αλλά όχι και τόσο εμπορικό !
Το 2012 η εταιρεία της Pepsi μπήκε σε μια παράξενη δικαστική διαμάχη. Ένας άνδρας είχε καταθέσει μήνυση από το 2009, γιατί ισχυρίστηκε ότι βρήκε ένα νεκρό ποντίκι μέσα στο αναψυκτικό Mountain Dew που είχε αγοράσει.
Ο άνδρας ισχυρίστηκε επίσης ότι έστειλε το ποντίκι στην εταιρεία, η οποία μετά «κατέστρεψε» τα απομεινάρια, αφού τους επέτρεψε να το εξετάσουν, όπως έγραψε στη μήνυση.
Ο άνδρας λοιπόν επέμεινε και οι δικηγόροι της Pepsi είχαν έναν αναπάντεχο ισχυρισμό για να υποστηρίξουν τη θέση της εταιρείας. Η σόδα τους θα είχε λιώσει το ποντίκι πριν το βρει ο άνδρας, αφού όπως είπαν θα είχε λιώσει σε 30 ημέρες ενώ ο άνδρας αγόρασε το αναψυκτικό 74 ημέρες μετά την παρασκευή του.
Η Pepsi βρήκε μάλιστα ειδικούς για να καταθέσουν, ότι «το ποντίκι θα είχε λιώσει μέσα στη σόδα από τη στιγμή παρασκευής του μέχρι το χρονικό σημείο που το αγόρασε ο κατήγορος».
Η συγκεκριμένη στρατηγική μοιάζει λίγο ότι «θέλω να κερδίσω τη μάχη, κι ας χάσω τον πόλεμο», αφού επιβεβαιώνει εν μέρει το επιχείρημα για το πόσο ισχυρό οξύ υπάρχει στα αναψυκτικά της, το οποίο πολλές φορές έχει κατηγορηθεί ότι προκαλεί προβλήματα στον οργανισμό, ειδικά στα δόντια.
Η Pepsi κέρδισε τη δίκη, αλλά αυτό της κόστισε. Έκανε μια εξωδικαστική συμφωνία με τον κατήγορο, αλλά το μεγαλύτερο κακό έγινε σε θέμα δημοσιότητας, αφού το δημιουργικό κατά τα άλλα επιχείρημα των δικηγόρων, δεν ήταν και ότι καλύτερο για το τμήμα marketing.
Το 2012 η εταιρεία της Pepsi μπήκε σε μια παράξενη δικαστική διαμάχη. Ένας άνδρας είχε καταθέσει μήνυση από το 2009, γιατί ισχυρίστηκε ότι βρήκε ένα νεκρό ποντίκι μέσα στο αναψυκτικό Mountain Dew που είχε αγοράσει.
Ο άνδρας ισχυρίστηκε επίσης ότι έστειλε το ποντίκι στην εταιρεία, η οποία μετά «κατέστρεψε» τα απομεινάρια, αφού τους επέτρεψε να το εξετάσουν, όπως έγραψε στη μήνυση.
Ο άνδρας λοιπόν επέμεινε και οι δικηγόροι της Pepsi είχαν έναν αναπάντεχο ισχυρισμό για να υποστηρίξουν τη θέση της εταιρείας. Η σόδα τους θα είχε λιώσει το ποντίκι πριν το βρει ο άνδρας, αφού όπως είπαν θα είχε λιώσει σε 30 ημέρες ενώ ο άνδρας αγόρασε το αναψυκτικό 74 ημέρες μετά την παρασκευή του.
Η Pepsi βρήκε μάλιστα ειδικούς για να καταθέσουν, ότι «το ποντίκι θα είχε λιώσει μέσα στη σόδα από τη στιγμή παρασκευής του μέχρι το χρονικό σημείο που το αγόρασε ο κατήγορος».
Η συγκεκριμένη στρατηγική μοιάζει λίγο ότι «θέλω να κερδίσω τη μάχη, κι ας χάσω τον πόλεμο», αφού επιβεβαιώνει εν μέρει το επιχείρημα για το πόσο ισχυρό οξύ υπάρχει στα αναψυκτικά της, το οποίο πολλές φορές έχει κατηγορηθεί ότι προκαλεί προβλήματα στον οργανισμό, ειδικά στα δόντια.
Η Pepsi κέρδισε τη δίκη, αλλά αυτό της κόστισε. Έκανε μια εξωδικαστική συμφωνία με τον κατήγορο, αλλά το μεγαλύτερο κακό έγινε σε θέμα δημοσιότητας, αφού το δημιουργικό κατά τα άλλα επιχείρημα των δικηγόρων, δεν ήταν και ότι καλύτερο για το τμήμα marketing.